Przejdź do głównej zawartości

Amerykańska Mara...

Kto by pomyślał że niewinny wigilijny żarcik na temat wyjazdu do u.s.a ("Drogi Bracie, proponujesz nam ten wyjazd co dwa lata, jak się widzimy. To niemal już tradycja.") może stać się powodem do schiz, zbiorowej rodzinnej paniki i szykanowań mojej biednej osoby [owszem Tato, już dawno złożyłam papiery o paszport]. Zakładając że zdążę dostać turystyczną wizę na czas, mogę to chyba przypłacić nerwicą i skłonnością do chowania się w ciemnych, wyciszonych pomieszczeniach. Wyjazd za niecałe dwa miesiące, więc biorąc pod uwagę wszystkie możliwe afery które mogą jeszcze nadejść, być może gra nie jest warta świeczki. W końcu to nie mój amerykański sen, jest sporo innych miejsc, które bardziej pragnę zobaczyć a o Stanach jakoś nigdy nie myślałam. Może jeszcze trochę persenu i jakoś dam radę.

Bardziej zdziwiło mnie wczoraj odkrycie, że pani Anna Witek, z którą zakończyłyśmy gwałtownie współpracę przy projekcie graficznym przeszło 2,5 roku temu, bezprawnie, bez mojej wiedzy i zgody wykorzystała mój projekt w wydaniu swojego dema. Modyfikując go i usuwając moje nazwisko. Nie wiem czy oznaką głupoty czy bezczelności jest fakt podarowania dema mojej Mamie. Oraz to że symboliczna kwota którą za projekt miałam dostać budzi uśmiechy politowania i niedowierzania na twarzach znanych mi grafików.
         Jak przystało na wredną rudą personę, ciąg dalszy z pewnością nastąpi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ghost & Skeleton

First illustration to my new project. Ghost and Skeleton look at us from their Box with Lego for a long time and they are devestated by our chaotic and messed lives. By internet they decide to give us a tips to make the world a little better. At least within a radius of 10 meters from their Box. More soon :D

Marille's Outfit business card

made for marilles-outfit.blogspot.com

Co-op (final!)

Co-Op is finally comepleted! This cute game with complicated history of Pretzelorian's planet, Space Pirates and very sad Whale-Shark. You can download it for free from  MoaCube site  for your Mac or PC. It's funny and I've hope that you'll enyoy it :)