Przejdź do głównej zawartości

obsesyjne oczekiwanie

Przyznam że zima nie jest mą ulubioną porą roku. Co najwyżej są nimi wiosna i jesień, lato mniej, gdy temperatura przekracza 25st C, bo moja skóra nie znosi słońca niestety, a przykro nabawić się poparzeń na 15sto minutowym spacerze niestety. Powyżej 35ciu stopni jestem zajęta zdychaniem w cieniu.

Ale teraz mimo szalejącego śniegu mam złudną nadzieję że niedługo pojawią się listki. Z przedszkola wyniosłam irracjonalne przekonanie że zima powinna znikać z końcem grudnia, najdalej stycznia, i co roku przezywam bolesne rozczarowanie (ktoś pamięta kalendarze pór roku z rysunkami?). Jednakże oczekuję tych małych pączków, z uwielbieniem patrzę na ich rozkwit i mogłabym wpatrywać się większość życia w drzewa. A kwitnące jabłonie na Sadach Żoliborskich dają mi pewne poczucie satysfakcji względem Japończyków, których wiśnie kwitną bardzo krótko. Też powinniśmy mieć jakieś oficjalne święto, kiedy ludzie delektowaliby się wiosennym budzeniem się drzew, wszystkimi odcieniami zieleni i słońcem podświetlającym liście. I naturalnie szumem. Nie ma chyba lepszego sposobu na relaks i wyciszenie, niż zagłębienie się w lesie.

Tymczasem mimo kolejnej śnieżycy czekam.

Komentarze

  1. Też jestem za takim świętem. Może by jakoś upowszechnić ten pomysł np. na facebooku.
    Poza tym bardzo mi się podoba Twój opis, wychyla się zza niego M jak miłość do natury, a drzew w szczególności :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ghost & Skeleton

First illustration to my new project. Ghost and Skeleton look at us from their Box with Lego for a long time and they are devestated by our chaotic and messed lives. By internet they decide to give us a tips to make the world a little better. At least within a radius of 10 meters from their Box. More soon :D

Marille's Outfit business card

made for marilles-outfit.blogspot.com

Co-op (final!)

Co-Op is finally comepleted! This cute game with complicated history of Pretzelorian's planet, Space Pirates and very sad Whale-Shark. You can download it for free from  MoaCube site  for your Mac or PC. It's funny and I've hope that you'll enyoy it :)